duminică, 27 decembrie 2009

a fost craciunul

"- o sa fac aici o inimioara; de fapt, mi-a venit o idee: o sa fac un robotel cu cap de inima.
- pai si ce face un robotel cu cap de inima?

- pai este un robotel al iubirii. si el arunca cu inimi. adica ii face pe iubitii care sunt certati sa se iubeasca din nou. e simplu.

-da ... asa e, cum de nu m-am gandit la asta ...."


copii au un mod fenomenal de usor de a rezolva lucrurile. as vrea sa fiu uneori copil sa mai cred din nou ca totul e posibil. in lumea celor "mari" un robotel al iubirii pur si simplu nu poate exista nici macar in imaginatiile cele mai fumate. nu vine nimeni sa arunce cu inimi ca totul sa fie, intr-o clipa, roz. nu vine nimeni sa iti stearga disperarea si tristetea cu un fel de balon magic colorat si zburator care lasa in urma lui o pulbere aurie ce face lucrurile sa fie bune si frumoase mereu.


a trecut craciunul. un alt craciun trist si umezit de propriile asteptari si dezamagiri din partea celorlalti. in alta ordine de idei, pana in ziua craciunului, pe toata perioada premergatoare acestei zile mari, am simtit atmosfera de sarbatori. m-a invaluit cu adevarat si am fost oarecum fericita si linistita. am ascultat colinde care m-a inveselit; am mers si am cumparat cadouri, le-am impachetat frumos si le-am daruit din toata inima persoanelor speciale din viata mea. chiar am invatat ca oamenii pot face ei insusi minuni pentru cei din jurul lor si ca nu trebuie decat sa te gandesti un pic si la ceilalti ca se le poti face inima sa vibreze de fericire si multumire. am simtit pe pielea mea ce frumos este sa poti sa oferi un zambet si cel mai frumos cadou de craciun prietenilor tai (si pentru asta trebuie sa ii multumesc de mii de ori eroului meu preferat :P) ...


chiar am indraznit sa fac si primele prajiturele-biscuiti din viata mea :D bineinteles ca prima tava a fost sa zicem un pic mai rumenita decat ar fi trebuit si deci, buna de aruncat, dar a doua tava de prajiturici chiar a iesit neasteptat de bine. ciudat, eram asa de fericita de aceasta performanta culinara a mea (credeti-ma ca este) incat, chiar si in acel moment infim de fericire sincera ma gandeam ce frumos ar fi sa impartasesc cu tine acest gand.


mergand mai departe, sper ca acest craciun a trecut cu bine pentru toata lumea. nu totul e magic in viata asta, dar hai sa speram ca ... o sa fie bine :P (prietenii stiu de ce ;) )



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu