marți, 15 decembrie 2009

good morning vietnam!

cred ca sunt cea mai anormala si mai "prost functionala" persoana ever ... nu o spun ca pe o lauda! altfel, unde ati vazut voi persoane la care pastilele de dormit si ceaiurile de dormit si etc. etc. etc.( ... de dormit :D) nu isi fac efectul?!?! (ehh..daca stau bine sa ma gandesc ... ar cam fi ceva ... dar ... nu in perioada asta din viata mea :P) adica, ma scuzati - sa ma fac inteleasa: isi fac efectul dar nu cel care ar trebui. mai clar spus, cine mama masii mai ia pastile sa doarma si sta treaz?! zau ca te apuca toate intrebarile logico-rationale si toate angoasele cioraniene si iti vine sa ii dai in judecata p-aia de la fabrica de medicamente si pe medici si pe farmacisti ... vrea omu' sa doarma si in loc voi il tineti treaz?! la fel de bine as fi putut lua o pastila minune - albastra ... asta e exact ca si fostul sloganul de la FNI - "Dormi linistit, FNI vegheaza pentru tine". si a vegheat. o da ... a vegheat sa iti prinda somnul cel dulce si adanc ca sa poata fura cat mai mult ... ma scuzati pentru a face cat mai multa specula...

drept urmare, iata-ma treaza la ora 6 dimineata (DA FRATILOR SI OAMENI BUNI! ORA 6 ESTE O ORA CRIMINALA CARE AR TREBUI INTERZISA PRIN LEGE!!!). m-am ridicat definitiv din pat cu o ameteala groaznica de cap - nu stiu daca se datoreaza pastilelor sau sms-urilor din miez de noapte (dar asta e alta mancare de dovleac ...) si m-am apucat sa fac ce se presupune ca face tot omu' prima oara dimineata, dar varianta un pic modificata a la moi: mi-am pus-o de-o cana maaaaaare de cacao ... cu muuuult lapte ... si muuulta cacaoooo ... si - ce lingura mea de cacao tripla, doar ma duc la sala - muuuult zahar (brun) :D

asadar, imi incep ziua de miercuri dimineata tare, cu cacao si "easy like sunday morning". neatza :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu