luni, 14 decembrie 2009


de trei zile stau in pat. banuiesc ca sunt extraordinar de racita din moment ce am rezistat atata timp in casa. sufar si mi-e rau. incerc sa nu ma gandesc la tine. am inceput o carte extraordinar de buna. de fapt doua, dar cum prima era mult prea erotica si porcoasa si nu se potrivea deloc cu starea mea de spirit si cu abstinenta totala pe care mi-am auto impus-o am zis sa o las deoparte, pentru zile mai bune si mai vesele...

covalescenta asta e si ea buna ma gandesc. cum mi-am dorit atat de multe lucruri care nu s-au concretizat, m-am rugat atat de mult si doamne doamne nu a ajuns inca la lista mea de cereri ocupat fiind cu craciunul si cu mii de alte dorinte... am zis sa o las balta. totusi, noaptea trecuta, printre ceaiuri, pastile si transpiratie am incercat sa gasesc o solutie salvatoare. si atunci mi-au venit in minte urmatoarele ... paris ... arte ... master...
drept urmare, a doua zi - astazi - am googalit ceva. astept raspunsuri. te astept si pe tine.

si astept sa ma fac bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu