marți, 29 decembrie 2009

filosofie de 3 dimineata


"eu te-as iubi, tu m-ai dori si un secol zi de zi as trai numai cu tine... daca-ai fi aici..."

ma intreb cat din viata noastra este destin si cat este coincidenta... cat la suta sunt momente pur intamplatoare si cat la suta sunt interventii divine?! de ce uneori simtim lucruri si alteori nu simtitm nimic... de ce a fost sa fie asa si nu altfel? cat la suta functioneaza cu adevarat liberul arbitru si chiar este el dat sa fie in folosul nostru? ...

nu stiu. stiu doar ca, in fiecare seara, dupa ce ma linistesc, dupa ce imi las la usa ziua care a trecut, dupa ce ma dezbrac, dupa ce ma pun in pat si dupa ce raman eu cu mine.... te gasesc acolo. te gasesc acolo printre lacrimi si regrete... si dorinte... si nopti nedormite... si vise urate ... nu inteleg. nu te-am mai vazut de atata timp, nu te-am mai auzit, te-ai comportat si mi-ai demonstrat (a cata oara? mai era nevoie oare?) ca nu esti ceea ce credeam eu ca esti si ceea ce aveam eu nevoie... si ... nici macar nu stiu ce mai simt pentru tine. mai simt ceva? habar n-am cum as reactiona daca te-as vedea... nu cred ca imi doresc sa te mai vad. oare o sa te mai vad vreodata?! oare tu ce simti? adica, mai simti ceva? ai simtit vreodata?!

intotdeauna am crezut ca lucrurile se intampla cu un motiv, chiar daca de cele mai multe ori, nu ne putem da seama de motivul respectiv...am crezut ca, mai devreme sau mai tarziu, aflam de ce un lucru s-a intamplat asa si nu altfel. nu cred in coincidente. si totusi, nu inteleg de ce a fost sa fie asa...

am crezut intotdeauna in sufletele pereche, am crezut ca exista unul si pentru mine, am crezut ca tu erai ... am crezut ca sufletele pereche se cauta toata viata si atunci cand se gasesc sunt fericite pentru totdeauna... dupa ceva timp, am aflat ca sufletul pereche nu e neaparat cel cu care urmeaza sa ramai intreaga viata ci ca el apare in viata ta atunci cand tu ai nevoie de o indrumare, de o schimbare, de un imbold... atunci cand cursul vietii tale trebuie sa curga intr-un alt fel decat ti-ai fi planuit sau imaginat ca o sa fie. ca apare pentru un moment sa iti schimbe viata si apoi... pleaca mai departe, isi vede de drumul lui... mi-as dori asa de mult sa nu fie asa...

"acum te caut... la intamplare... oare cand te voi gasi? ..."

http://www.youtube.com/watch?v=1YpKKEK3wNE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu