luni, 6 iunie 2011

I hate this part right here...



regret că am ajuns acum, aici. regret că din orgolii şi încăpăţânări, mândrii şi alte ingrediente - ca cele indiene care îţi fac rău la stomăcel şi pe care le deteşti - am ajuns să lăsăm să se piardă toate clipele alea minunate în care... am devenit. în care lumea era plină de culoare şi miresme plăcute. în care ne ţineam de mână şi ne pierdeam pe noi ca să devenim unul. în care fiecare zi era o bucurie în aşteptarea poveştii de culcare sau a plimbării la nick în miez de noapte sau pur şi simplu, a serilor liniştite în care vedeam un film bun împreună...

îmi lipsesc toate astea. îmi lipseşti tu, aşa cum erai. îmi lipsesc eu, aşa cum mă ştiam. ceva pe drum ne-a împovărat sufletele şi ne-a făcut să uităm de bucuriile pe care ni le făceam unul altuia... de strângerile de mână... de dimineţile prelungite... de momentele în care nu ne mai puteam opri din râs.

unde sunt toate astea acum, la sfârşit de primăvară?... unde sunt toate astea acum, când, mai mult ca niciodată, trebuia să ne înflorească în suflete mireasma nopţilor de vară parfumate?... unde eşti tu?... şi unde sunt eu? ...

iartă-mă că nu am ştiut să te iubesc aşa cum ai fi vrut. am făcut-o aşa cum m-am priceput eu mai bine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu