miercuri, 29 iunie 2011

and... it's you when you look in the mirror?...

aşadar, iată-mă din nou aici, în oraşul trist şi agitat. în această himeră, frumoasă pentru unii, corset strâns pentru alţii. deopotrivă mecca mult prea dorită şi infern greu de suportat. mă încearcă din nou acest sentiment de Contra Timp. viaţa se întâmplă pe grabă, mereu arde ceva. mereu întârziem, uităm, pierdem... şi mai ales, ne pierdem în acest dans al întâmplărilor de zi cu zi. timpul pare că nu este niciodată de ajuns. pentru nimic. pentru orice.


mi-e teamă să mă uit în oglindă. mi-e teamă să mă dezvălui celor din jur, mie însămi... am uitat cum e să mă privesc în ochi. să văd, dincolo de toate, lumina dinăuntru. dacă mai există. dacă ar fi existat la un moment dat. căutăm adevăruri măreţe, încercăm să înţelegem legităţi şi norme care funcţionează de când lumea, dorim să ştim cum funcţionează universul şi planetele şi stelele şi Dumnezeu. totul e de fapt o căutare de sine. ghicitoarea cea mai grea pe care o avem de rezolvat în viaţă este propria noastră existenţă: cine suntem şi ce ne dorim, de fapt…
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu