duminică, 20 iunie 2010

je pense a toi ...


Am mai facut dragoste pe cohen. Dar niciodata nu a fost la fel. Ma gandesc la tine desi “noi” se refera la o perioada de timp relativ scurta. Nu a fost perfect. Nici macar ceva extraordinar. A fost totusi ceva frumos. Iar tu erai atat de tandru…
 In unele zile am momente cand inchid ochii si ma intorc in timp. In seara cand eram amandoi intinsi pe canapea si ascultam cohen. Stateam fata in fata. Iti simteam respiratia si tu te jucai in parul meu. Facusem dragoste. Si cohen inca suna bine. Am adormit imbratisati, pierduti in sunete boeme si miros de tigari. A fost intradevar o seara minunata.
Stiai ca pana sa te cunosc habar nu aveam cum se saruta fluturii? Ca trecuse ceva timp de cand nu ma mai facuse nimeni sa ma simt asa de bine? … Ca imi placea la nebunie sa imi dau mesaje cu tine si aveam atatea emotii inainte sa te vad? …
Imi placeau buzele tale desi tu erai un pic complexat de faptul ca sunt prea mari. Eu le gaseam perfecte. Adoram sa te sarut. Ma topeam de fiecare data cand ma uitam in ochii tai si iti savuram sarutul.
Nu am vorbit niciodata despre vietile noastre pana in momentul in care ne-am cunoscut. As fi vrut sa stiu mai multe, dar la inceput a fost suficient sa stiu ca si tu ma placi. Mi-ar fi placut sa te cunosc mai bine. De fapt, as fi fost multumita sa te stiu inca o prezenta constanta in viata mea.
Nu ti-am spus niciodata, dar ai fost printre singurii care mi-au dat putere sa cred ca pot merge mai departe. Singurul care putea sa ma faca sa zambesc din nou. Singurul care m-a facut sa uit. Singurul care, cu toate defectele, si greselile, si alte idei lipsite de sens si noima… m-a facut, pe neasteptate, sa ma indragostesc de el. 
N-am apucat sa iti spun, dar quiche lorraine-ul tau este cu mult mai bun decat la Paul  . . .
http://www.youtube.com/watch?v=jexNsBjz1r8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu