miercuri, 10 martie 2010

one of that nights...

ti-ai dorit vreodata ceva, din tot sufletul tau si cu toata inima ta? ai visat zi si noapte la acel ceva anume? ti-ai imaginat cum ar fi sa ai acel ceva? te-ai gandit cum te-ai simti daca dorinta ta ar prinde viata? crezi ca asta ti-ar aduce fericirea? ce ai simti? ai plange de emotii? ai zambi? te-ai intrista? ti-ai dori mai mult? ...

de multe ori, dorim atat de tare ceva incat nici nu ne gandim daca acel lucru este potrivit pentru noi, daca ne va face fericiti, daca va fi asa cum am sperat... ne dorim cu ardoare si uitam adesea sa ne intrebam daca, ceea ce ne dorim este cu adevarat ceea ce avem nevoie... si totusi, de unde am putea avea certitudinea ca ceea ce ne dorim este ceea ce avem nevoie? stie oare cineva de ce are cu adevarat nevoie?si daca totusi am stii si am face tot ce ar trebui ca sa obtinem ... si ne-am da seama ca de fapt nu este ceea ce trebuie... si ne-am intoarce la prima intrebare... am mai continua sa cautam? ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu