luni, 15 martie 2010

am obosit

si nu exagerez cu nimic cand spun asta. am obosit de tot. nu mai pot. sa ma lupt, sa cred, sa sper, sa incerc sa uit, sa incerc sa accept, sa imi adun putere. sa ma gasesc... sa ma regasesc... sa inteleg ceva din lumea asta.

as vrea sa nu mai fiu aici. sa nu mai fiu in pielea mea. sa nu am sufletul asta. sa nu am gandurile astea. sa nu mai simt nimic.

m-m saturat sa hoinaresc asa prin viata asta. fara punct de plecare. fara punct de sosire. am nevoie sa imi gasesc drumul. am nevoie sa imi gasesc scopul. am nevoie de ceva. de cineva. de o minune. am nevoie sa rad mai mult. si sa sper in lucruri realizabile. am nevoie sa stiu ca o sa fie bine - intr-un fel sau altul.
vreau sa dorm... am nevoie sa dorm... muult... sa dorm fara niciun fel de vise... poate ca asta e singurul mod de a ma opri din visat: un somn lung si greu... sa ma trezesc si sa nu mai simt nimic. sa imi bata soarele in geam dimineata. sa-mi intre primavara in suflet cand deschid geamul. sa sper ca o sa primesc mesajul care o sa imi aduca zambetul pe buze, ca si in alte dimineti . . . noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu