luni, 2 decembrie 2013

zilele sunt eternităţi



zilele trec. aşa de repede încât îmi par fiecare mici eternităţi pierdute în infinitul timpului trecător. totul e relativ şi în fiecare zi e altfel. fiecare zi e un alt univers, fiecare zi mă duce într-o altă lume, fiecare zi mă pierde sau mă apropie de mine. în fiecare zi sunt eu şi totuşi, nu sunt aceeaşi. fiecare zi are povestea ei. povestea născută azi nu va fi la fel cu povestea scrisă mâine. aerul pe care îl respir azi, mâine se va fi pierdut în eter. mâinile pe care le ating azi... vor fi oare mâinile pe care le voi atinge mâine?...

secundele trec şi timpul se transformă uşor într-o viaţă de om. uneori trăită, alteori simţită, rareori văzută la însemnătatea lucrurilor mărunte. lucrurile mărunte care sunt, de fapt, lucrurile care contează. şi noi, între timp, trăim. ne facem că trăim. sau ne pierdem pur şi simplu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu