sâmbătă, 7 septembrie 2013

ca în orice altă după-amiază de sâmbătă

Întâmplător. Ne-am întâlnit întâmplător, deşi te căutăm cu mintea de ceva timp. Nu am avut fluturaşi în stomac, nici nu mi s-au "tăiat" picioarele, dar am simţit cum inima îmi bate mai tare. Nu mi-am pierdut cuvintele, căci în preajma ta oricum cuvintele nu erau niciodată suficiente. Mi-a plăcut sunetul pe care l-ai scos când m-ai îmbrăţişat şi - probabil - mi-ai simţi parfumul. Sunetul ăla care ştiu că îmi spune că-ţi place ceva. Că te bucură. Că îţi aduce aminte şi e bine. Sunetul ăla care a stat în locul atâtor cuvinte pe care am tânjit întotdeauna să le aud de la tine. Mi-a plăcut cum, la un moment dat, m-ai sărutat - fugar şi poate dintr-o obişnuinţă naturală - pe frunte, aşa cum o făceai odată.

Nu mi-a plăcut că ai rămas cumva la fel. Sau asta mi-ai arătat. În general nu prea îmi arătai multe. Nu mi-a plăcut că ai rămas la fel de distant, deşi cumva mereu te-am simţit că vrei să depăşeşti bariera asta pe care o ridici între tine şi oameni. Între mine şi tine când suntem despărţiţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu