luni, 26 decembrie 2011

sfârşit de încă un alt an



anul trecut de ziua mea am primit în dar o ramă digitală de fotografii. nu am folosit-o până acum 2 zile. sfârşitul de an întotdeauna mă pune pe gânduri, mai mult decât orice altă perioadă. de felul meu, sunt o fire melancolică. bilanţul de sfârşit de an este astfel una dintre ocaziile cele mai bune pentru o şedinţă de melodramatism. 


lăsând deoparte autoironia, mi-a venit în cap ideea de a strânge toate pozele reprezentative pentru anul ce tocmai a trecut. "trecerea în revistă" a ceea ce s-a întâmplat în 2011 poate fi rezumat simplu la 250 de poze. 250 de poze semnificative a încă unui an ce a trecut fără să apuc măcar să-l simt pe deplin. un an în care, se pare - căci aşa observ din slide-urile de pe rama digitală - am făcut ceva lucruşoare. poate nu atât cât aş fi dorit. cât ar fi trebuit. cât aş fi putut. şi, totuşi...

am cunoscut o grămadă de copii minunaţi. am vizitat locuri noi. am "făcut diferenţa" în viaţa cuiva. am prins un pic de aripi în privinţa a ceea ce aş vrea să fac cu viaţa mea pe viitor. am făcut lucruri pentru prima oară. n-am scăpat de vechi obişnuinţe, deopotrivă bune şi mai puţin bune. am continuat să sper şi să trec peste tot ceea ce mi s-a dat. am înţeles că viaţa merge înainte, oricât de rea îţi pare că este situaţia în care te afli.

nu ştiu dacă sunt mai fericită decât cu un an în urmă. tot nu am aflat ce îmi doresc. şi încă nu ştiu care este drumul pe care trebuie să merg. dar bănuiesc că mereu trebuie să ne mai rămână câte ceva de făcut pentru anul ce va să vină. 

keep walking. keep trying. never stop believing... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu