luni, 4 aprilie 2011

sometimes


uneori, aş vrea ca ziua să aibă mai mult de douăzecişipatru de ore. uneori, aş vrea să ştiu cui să pun întrebările şi unde să găsesc mai repede răspunsul. de cele mai multe ori, sper ca lumea să înţeleagă în tăcere lucrurile greu de pus în cuvinte. alteori, îmi doresc doar să mă bucur de linişte.

aş vrea ca timpul să-mi potolească setea de cunoaştere, aş vrea ca lucrurile să prindă mai repede contur şi, cel mai mult, aş vrea cumva să dispară în neant toate fricile şi încordările şi neputinţele. tot ce mă ţine pe loc. aş vrea că aşteptarea să fie mai uşoară, aş vrea ca oamenii să fie mai încrezători, aş vrea ca sufletul să primeze în faţa tuturor obstacolelor.

uneori, aş vrea doar să pot fi eu în tot şi toate, uneori aş vrea doar să fiu lăsată să zbor. şi, din când în când, mi-aş dori doar să fiu iubită. nu criticată, nu interpretată, nu interogată, nu gândită. nu vreau decât să fiu un pic iubită. şi atât.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu