duminică, 9 ianuarie 2011

"trăim în aceeaşi lume, dar simţim în lumi diferite"

citesc. printre rânduri, te văd pe tine. mi se face dor. soarele blând în asprul gerar mă duce cu gândul în trecut, la duminicile boeme de altă dată în care timpul se pierdea, înăbuşit de căldura lunilor de vară, de simplitatea lucrurilor de atunci, de bucuria descoperirii...

mă pierd printre amintiri şi dorinţe. printre locurile pe care le-am vizitat, printre oamenii pe care i-am cunoscut, printre culturile cu care m-am intersectat, printre străzi înguste şi cotitoare, pavate de istorie, printre căsuţe cochete şi câmpuri de flori colorate, printre oameni veseli, printre vise pierdute şi dorinţe împlinite.

e greu când realitatea înconjurătoare te obligă să trăieşti după regulile ei. încă şi mai dificil este să fii nevoit să te mulezi după aşteptări grosolane care, în definitiv, nu fac decât să te îndepărteze de lumea frumosa pe care vrei să ţi-o desenzi, de sufletul tău şi de încercarea de a afla ce îţi doreşti cu adevărat.

vreau să vină vara. vreau să fie cald. vreau să plec în lume.vreau să închid ochii şi atunci când o să îi deschid, tot ceea ce se întâmplă acum să fie lăsat în urmă, să nu fie decât o uşoară umbră a unei păpădii care se bucură de soare.






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu